Friday, January 23, 2015

JERAWAT?? CEPATLAH PERGI...SHUHH SHUHHH..!

siapa suka ada jerawat?? sila angkat ketiak..
haaa memang takde lah kan. sebab jerawat ni dia punya disaster lagi dasyat dari nitemare.

meh sini saya share tips hilangkan jerawat yang pernah saya buat.
muaahhh cikedd.

1# RAJIN CUCI MUKA.
rajin cuci muka ni bukan bermaksud tiap kali nak cuci muka kena guna pencuci. tapi cukup sekadar dengan air suam. awas..! jangan cuci muka menggunakan pencuci muka dengan terlalu kerap. ia kan mengeringkan kulit anda.

2# BEDAK SEJUK
sebab kulit muka dah terdedah dengan cuaca panas, debu, dan kotoran sepanjang hari. jadi malam adalah masa yang sesuai untuk rehatkannya. pakai bedak sejuk sebelum tidur. paling best campur dengan daun jambu batu yang ditumbuk lumat. is berfungsi untuk mengecutkan jerawat.

3# KAYU MANIS DAN MADU
bancuh serbuk kayu manis bersama madu. ratakan dimuka seakan akan masker. selepas 30 minit, basuh dengan air suam. kayu manis juga bertindak dalam memudarkan parut jerawat serta menghilangkan bintik hitam. madu pula bersifat antioksida untuk mengecutkan jerawat.

4# JANGAN MALAS UNTUK CANTIK.
maksudnya jangan malas untuk buat semua diatas, juga jangan malas untuk minum air kosong sekurang kurangnya 3liter sehari.



dan ini pula tips untuk yang malas.

1# MASKER VITAMIN E SHAKLEE
ambil sebiji vitamin E shaklee dan picitkan minyak tersebut di permukaan muka, rata kan. menyapu minyak vitamin E sangat membantu mencegah jerawat atau jeragat dari timbul dipermukaan kulit. ia juga membantu kulit dari sunburn akibat pancaran matahari.

2#MASKER VITAMIN E SHAKLEE DENGAN SERBUK KULIT KAYU MANIS
yup...selepas ratakan minyak vitamin E dipermukaan muka. rata kan juga serbuk kulit kayu manis diatasnya. kedua dua bahan ini berfungsi sebagai pengecut jerawat dan pemudar parut jerawat.


minyak Vitamin E Shaklee mampu membuat wajah kusan menjadi lebih bersinar. kulit kering akan kelihatan lebih sihat dan segar.


tak percaya? cubalah dulu.








dengan hanya RM149 untuk sebotol Vitamin E Shaklee.
120 tablets untuk 4bulan.
berbaloi bukan?



so.
KEEP HEALTHY & LOVE SHAKLEE DENGAN ATHIRAH AHMAD.
XOXO..!
sebarang pertanyaan boleh hubungi


No comments:

Post a Comment